vrijdag 8 juli 2011 dag 81 - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van alberthgort - WaarBenJij.nu vrijdag 8 juli 2011 dag 81 - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van alberthgort - WaarBenJij.nu

vrijdag 8 juli 2011 dag 81

Door: alberthgort

Blijf op de hoogte en volg

15 Juli 2011 | Frankrijk, Limoges

Weg van Vezelay

vanmorgen toen ik wakker werd hoorde ik gekletter van een bord of mok of zo iets.
Voor mij is dat ongebruikelijk, meestal is het muisstil.
War blijkt is dat mijn medeslaper al aan het ontbijt klaarmaken, koffie zetten en het is nog maar half zeven.
Vlug even wassen, scheren en dan meehelpen.
Nou van het meehelpen kwam niets terecht, alles was al geregeld.
Dan maar aanschikken dus.
Na het ontbijt de zaken voor vandaag nog even doornemen en dan maar weer verder in m'n uppie.
Althans dat was de veronderstelling, maar wat blijkt gaat m'n franse vriend ook meelopen IPV fietsen.
We besluiten om de weg van Vezelay te gebruiken omdat er in de GR654 stukken zitten, waarop je niet kunt fietsen, zelfs niet aan de hand kan worden mee genomen.
Na de hele dag flink te hebben doorgestapt bereiken we Limoges.
Eerst gaan we aan bij "vrienden van st Jaques d Compostella.
Na een praatje bellen die met de zusters van het Maison Diocesanne of ik daar vannacht ook kan dromen.
En ja hoor, kom maar.
Na te zijn ingeschreven ben ik eerst naar een winkel geweest om een nieuwe fotokaart te halen.
Kan ik deze mooi naar huis sturen.
Vanavond om zes uur is er een mis in de kathedraal, waar ik naast slaap, maar ik weet niet of ik daar hen ga.
Ik moet nog kleren wassen, drogen en wat nog mer.
Ik ben bang dat ik in slaap val want ik ben best wel een beetje moe.
Nou ik zie wel hoe het loopt.


vandaag gelopen 24,8km
totale afstand 1909,4km

  • 15 Juli 2011 - 18:32

    Liana:

    Hoi Albert,
    Hopelijk heb je in Limoges een dagje vrij genomen. Het is een leuke stad.
    Belangrijker is dat je naar je lichaam luistert, er komen straks nog verschillende "kuitentrekkers" waar je je energie meer dan nodig hebt.
    Bon courage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Maart 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 80369

Voorgaande reizen:

19 April 2011 - 30 November -0001

Onderweg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: